Sza! Badanie obsługi z ukrycia

Oct 19, 2016

Na zadowolenie i satysfakcję klienta składa się wiele czynników – produkt, ekspozycja, marka, cena. W praktyce to standard jakości obsługi jest tym czynnikiem, który motywuje klienta do powtórnych zakupów. Jak sprostać ciągle rosnącym oczekiwaniom?

Receptą na sukces jest trwałe podnoszenie standardów jakości obsługi i bieżąca ewaluacja kluczowych czynników sprzedaży. Umożliwia to udział w programie Audyt INCOGNITO, który skierowany jest do firm dbających o zadowolenie klienta oraz o obsługę dającą korzyści zarówno klientom jak i badanym pracownikom.

Korzyści znajdą w nim również pracownicy i właściciele start-up’ów, managerowie i kierownicy średniego szczebla, spółki i przedsiębiorstwa rodzinne oraz lokalne organizacje. Udział w programie szkoleniowym daje klientom dostęp do:

  • diagnozy postaw sprzedawców, doradców i konsultantów
  • oceny znajomości i umiejętności prezentacji produktu
  • sprawdzenia umiejętności sprzedażowych pracowników
  • testu umiejętności rozwiązywania sytuacji „trudnych”
  • rozwinięcia umiejętności komunikacji z klientem
  • weryfikacji stosowania przepisów BHP

Sprawdź ofertę na Audyt incognito

Warsztaty prowadzone są przez specjalistów ewaluacji – doświadczonych w obszarze budowania trwałych relacji branżowych z pogranicza badań rozwojowych, marketingu i sprzedaży. Dzięki nim pracownicy Państwa organizacji będą mogli lepiej obsługiwać klientów i czerpać satysfakcję zawodową z zadowolenia klienta oraz rosnących wyników sprzedażowych.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-45406015-2', 'mirskim.pl'); ga('send', 'pageview');