Testy i badania

M_oferta

Usługi rozwojoweUsługi rozwojowe
Metodyka: Design Thinking

Inwestycje są fundamentem prowadzenia działalności. Wspieramy firmy, przedsiębiorców, instytucje i pracowników w wykorzystywaniu okazji do podnoszenia konkurencyjności i realizowania nowatorskich pomysłów.

  • doradztwo technologiczne
  • projektowanie usług
  • projektowanie biznesplanu
  • koordynowanie projektem
  • składanie wniosków
  • warsztaty rozwojowe

Badania środowiskoweBadania środowiskowe
Obszar: CSR – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

Rozwijamy efektywność procesów w firmach po to, by ich klienci otrzymywali produkt powstający i służący w zdrowych okolicznościach. Zależy nam na zdrowym środowisku i bezpiecznej społeczności lokalnej.

  • konsulting badawczy
  • audyt ekologiczny
  • modelowanie procesów
  • mapowanie efektywności
  • ewaluacja polityki korporacyjnej
  • kampanie społeczne CSR

Testy rozwojoweTesty rozwojowe
Metodologia: Ewaluacja

Skrupulatnie przyglądamy się przyczynom zjawisk społecznych, przebiegowi procesów korporacyjnych, rezultatom i efektom projektów. Dokonując oceny pozbawionej pierwiastka wartościującego, wskazujemy jak adaptować dobrze funkcjonujące rozwiązania do nowych okoliczności.

  • audyt potrzeb rozwojowych
  • analizy strategiczne
  • testy kompetencji
  • badania pracownicze
  • ewaluacja umiejętności
  • nauczanie metodyki Lean oraz Kai Zen

Badania konsumenckieBadania konsumenckie
Metodologia: Emergentna, Jakościowa 360°

W badaniach ograniczamy deklaratywność i preferujemy heurystyczne podejście do problemu. Dzięki starannemu doborowi respondentów pozyskujemy informacje zwrotne o szerokim kontekście i wysokiej wartości jakościowej.

  • badania klientów
  • badania produktów i usług
  • projektowanie narzędzi badawczych
  • testowanie opakowań
  • badania dystrybucji
  • badania ekspozycji

Wywiad konkurencyjnyWywiad konkurencyjny
Metodyka: Business Intelligence

Wiedzę o otoczeniu – powstającą z zebranych i zinterpretowanych informacji – postrzegamy jako zasób równoważny innym kapitałom jak czas czy pieniądz. W szybko zmieniającej się rzeczywistości akredytowane informacje są bezcenne!

  • badania „z ukrycia”
  • badania rynku
  • badania konkurencji
  • badania otoczenia konkurencyjnego
  • sondaże i badania opinii
Oferta_grafika

Wykorzystywane techniki

M_oferta

Kontakt

Klienci